_1FT5783.png
foto con Paolo.jpg

Team:

Arch. Matteo Malingambi

Arch. Michele Caruso

Arch. Alessio Roncaglioni

Arch. Alessia Macchiavello

Arch. Valerio Botta

Geom. Forlai Luca

Arch. Ferial Drai

Geom. Pietro Colombo

Christian Marchetti Geom. praticante

Archistemi are creating architectural solutions that shall serve and inspire people to a dynamic life, his sustainability and his quality.

From the very beginning Archistemi has been occupied with the more manifold and complex relations in which architecture evolves. Material, spaces and innovations today composing a new “archi-territory”, continuously in evolution.

The starting point is always the persons and Archistemi isnt not only the architectural project, but also the guide to discover the road of this new architecture.

Stefano Miano is an architect with professional experience in architecture, bio-architecture, interior design and urban planning at various levels of intervention in Italy and abroad. He Work for public agencies, companies and private commitments. In the years became a consultant with other architectural firms for projects composites.

Archistemi sta creando soluzioni architettoniche che devono servire e ispirare le persone a una vita dinamica, alla sua sostenibilità e alla sua qualità. Fin dall'inizio Archistemi si è occupato delle relazioni più molteplici e complesse in cui l'architettura si è evoluta. Materiali, spazi e innovazioni oggi compongono un nuovo "archi-territorio", in continua evoluzione. Il punto di partenza sono sempre le persone e Archistemi non è solo il progetto architettonico, ma anche la guida per scoprire la strada per questa nuova architettura.

Stefano Miano si occupa di architettura, bioarchitettura, interior design e progettazione a varie scale di intervento in Italia e all’estero. Lavora per enti pubblici, aziende e privati e negli anni si afferma anche come consulente di settore collaborando con altri studi di architettura per progetti compositi.